Veel gestelde vragen

By Mojo

Hier vind je de veelgestelde vragen over By Mojo.

Hoe kan ik een account aanmaken By Mojo?

antwoord

Hoe verander ik mijn email adres?

antwoord

Hoe verander ik mijn woonadres?

antwoord

Hoe verander ik mijn wachtwoord?

antwoord

Ik wil mij aanmelden voor de nieuwsbrief, hoe werkt dat?

antwoord

Ik wil mij afmelden voor de nieuwsbrief, hoe werkt dat?

antwoord

Hoe blijf ik op de hoogte van de laatste nieuwe producten en acties?

Om op de hoogte te blijven van al onze acties en nieuwste producten kunt u zich inschrijven om de nieuwsbrief te ontvangen. Aanmelden op de nieuwsbrief kan rechts onderaan de site.

Bestellen en leveren

Heb  je een of meerdere producten gezien in onze webshop en wil je deze heel graag hebben. Maar lukt dat niet helemaal, onderstaande vragen beantwoorden vast jou vraag!

Wat als een product tijdelijk niet leverbaar is?

Wij doen er alles aan om onze collectie up to date te houden, toch kan het wel eens voorkomen dat er een product tijdelijk niet leverbaar is. Deze is dan ook niet te bestellen op onze site. Wilt u het product toch graag bestellen, dan kunt u vaak een pré-order plaatsen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Hoe weet ik of mijn pakketje onderweg is?

Nadat u de bevestigingsmail heeft ontvangen dat uw bestelling is verwerkt, wordt deze dezelfde dag nog verzonden. Zo weet u zeker dat uw pakket bij ons is verzonden en bij u z.s.m binnen kan komen.

Ik heb geen bevestiging mail ontvangen van mij bestelling, is mijn pakketje nu wel verstuurd?

Het kan natuurlijk voorkomen dat de u de bevestigingsmail niet ontvangt. Ga na of deze misschien in uw spambox terecht is gekomen. Is dat niet het geval of heeft u bijvoorbeeld een verkeerd email adres ingevuld? Geen paniek, stuur dan even een mailtje t.a.v. afdeling verzending, zij sturen u nogmaals de bevestigingsmail toe.

Waar vind ik mijn Track en Trace code?

Uw track en Trace code wordt automatisch naar u verzonden als het pakket verzonden is. Mocht u de Track en Trace code niet hebben ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice t.a.v. verzending

Wat is jullie levertijd?

Al onze pakketten worden verstuurd binnen 2 werkdagen na bestelling. Mocht je je bestelling eerder willen ontvangen, neem dan contact met ons op zodat wij kunnen kijken wat wij voor je kunnen doen.

 

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Natuurlijk kan dit. Geef in het afrekenscherm aan wat uw factuur- en afleveradres is. Wilt u dat deze hetzelfde zijn? Dan vinkt u aan gebruik mijn factuuradres tevens als afleveradres. Wilt u een ander afleveradres omdat het bijvoorbeeld een cadeau is, vul dan het aflever adres in

Hoeveel bedraagt jullie verzendkosten?

Bestel je een pakket met een waarde onder de €50.- dan bedraagt de verzendkosten €6.95. Bestel je een pakket met een waarde boven de €50.- dan zijn de verzendkosten gratis.

Betalen

Je hebt een of meerdere producten in je winkelmand, alleen nu lukt de betaling niet helemaal. Hoe werkt dat precies, onderstaande vragen zorgen ervoor dat je jouw bestelling kan betalen en dus heel snel in huis hebt!

Ik heb een kortingscode van BY MOJO, hoe kan ik deze inwisselen?

Als u alle producten in de winkelmand heeft dan ziet u onder uw bestelde producten ‘Couponcode’. Als u deze code heeft ingevoerd klikt u op ‘Kortingscode toepassen’. Het systeem berekend dan automatisch de korting die bij uw code hoort.

Waar kan ik mijn overzicht van mijn bestelling vinden?

Een overzicht van uw bestelling vindt u in uw winkelwagen. De winkelwagen vindt u rechtsboven in op de pagina. In de winkelwagen kunt u ook nog producten en hoeveelheden wijzigen. Voor vragen kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.

 

Zitten er voorwaarde aan een kortingscode

Per kortingscode kan het verschillen of er voorwaarde aanzitten. Deze voorwaarde worden van te voren duidelijk vermeld in bijvoorbeeld onze nieuwsbrief of op onze socials, zoals Facebook en Instagram. Mochten de voorwaarden niet duidelijk zijn of heeft u er vragen en of opmerkingen over. Neem dan contact op met onze klantenservice.

Retourneren

Je bent niet helemaal blij met je bestelling, en wilt hem graag retourneren? Maar je hebt nog een aantal vragen over hoe dat in z’n werk gaat? Bekijk dan snel de vragen hieronder

Ik wil iets retourneren, hoe moet ik dat doen?

antwoord

Hoeveel bedraagt jullie retourkosten?

antwoord

Binnen welk termijn kan ik iets retourneren?

antwoord

Wat zijn de overige voorwaarde van het retourneren van mijn bestelling?

antwoord

Bedenktijd / Herroepingsrecht wat is dat? (Link naar het formulier moet hierin komen te staan)

antwoord

Klantenservice

Mochten bovenstaande vragen jouw vraag nog niet hebben beantwoord? Dan kun je natuurlijk altijd contact opnemen met onze klantenservice. Onze By Mojo klantenservice helpt je graag verder met het beantwoorden van jouw  vraag!

Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice.

Het team klantenservice van By Mojo staat op werkdagen van 09:00 t/m 17:00 uur voor u klaar om al uw vragen te beantwoorden. Dit kan telefonisch maar ook via de mail.

Telefoonnummer: 06-23715644

Email: info@bymojo.nl

Ik heb een klacht of tip voor By Mojo. Kan ik de klantenservice daarover contacten?

Natuurlijk kunt u daar de klantenservice contacten. Wij zijn pas tevreden als onze klanten dat ook zijn! De klantenservice is te bereiken via mail en per telefoon.

De klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 09:00 t/m 17:00. Mocht je buiten deze tijden een dringende vraag hebben, mail dan gerust.

Share This